Audyt marketingowy

Chcesz poukładać swój marketing, ale nie wiesz od czego zacząć?

Dla kogo Audyt działań marketingowych?

Audyt działań marketingu jest dla ekspertów, specjalistów, managerów i osób zarządzających, którzy:

  • potrzebują zewnętrznego spojrzenia na prowadzone działania marketingowe,
  • chcą poznać nowe kierunki działań i możliwości rozwoju,
  • mają określone cele biznesowe, ale obecne działania marketingowe nie mogą ich zrealizować,
  • robią dużo w swoim marketingu, ale nie mają zadowalających wyników,
  • nie potrafią wyznaczyć jasnego kierunku w marketingu i komunikacji.

Audyt działań marketingowych będzie dobrym rozwiązaniem, jeśli jesteś właścicielem firmy, managerem lub specjalistą ds. marketingu i chcesz ocenić skuteczność prowadzonych działań

Czy Audyt marketingu jest dla Ciebie?

Nie masz czasu

W codziennej gonitwie brakuje Ci czasu, by zatrzymać się na chwilę i poświęcić czas na weryfikację działań.

Chcesz poprawić wyniki

Prowadzisz dużo działań, ale nie widzisz wymiernych wyników.

Zewnętrzne spojrzenie

Ty lub Twój zespół wiecie dużo, jednak brakuje Wam zewnętrznego wsparcia przy ocenie skuteczności działania.

Co dostaniesz w ramach audytu marketingowego?

  • weryfikacja marketingu względem procesu sprzedaży,
  • przegląd i ocena działań realizowanych przez agencje marketingową, z którą współpracujesz,
  • monitoring skuteczności reklam Google Ads, Facebook Ads, produckt placent (CENEO, Allegro i inne porównywarki cenowe),
  • ewaluacja działań SEO,
  • audyt działań reklamowych,
  • przegląd działań w ramach afiliacji (np. TradeTracker, Optimise, Trade Doubler),
  • ocena prowadzonych kampanii reklamowych,
  • audyt strony internetowej pod kątem celów marketingowych,
  • przegląd social mediów,
  • przegląd komunikacji zewnętrznej względem celów marketingowych.

Z czego składa się audyt marketingowy?

  • rozmowa wstępna ustalająca cel i zakres audytu, mówisz o swoich problemach i określasz co ma Ci dać na koniec audyt marketingowy,
  • rozmowa audytująca,
  • moja praca analityczna,
  • podsumowanie w postaci raportu w pdf,
  • rozmowa kończąca,
  • sam audyt marketingowy trwa od 1 do 4 tygodni. 

Co otrzymasz po zakończonym audytu?

  • zrozumiesz jakich elementów zabrakło w marketingu, by mieć taką sprzedaż, jaka chcesz.
  • unikniesz niepotrzebnych błędów, bo dostaniesz gotowe podsumowanie dotychczasowych działań.
  • wskażę obszary do poprawy w dotychczasowym marketingu i zaproponuję rozwiązania.
  • podpowiem Ci nowe sposoby na osiągnięcie Twoich celów biznesowych przez marketing.
  • po jakimś czasie możemy kontynuować współpracę w ramach mentoringu lub konsultacji marketingowych.

O mnie

Jestem dr Kasia Piotrowska i od 10 lat wspieram firmy w rozwoju marketingu i biznesu. Na co dzień pracuje na poziomie strategii, taktyki i operacji marketingu małych i średnich firm.

Mam doświadczenie pracy w działach marketingu w takich branżach jak nowe technologie, e-commerce, produkcja. Oprócz tego współpracuję z przedsiębiorcami z branży kreatywnej. W ramach budowania strategii marki własnej współpracowałam z psychologami, dietetykami, lekarzami, stomatologami, prawnikami czy radcami prawnymi. Zanim wyślesz zapytanie o audyt, zapraszam Cię do zapoznania się z zakładką o mnie, gdzie znajdziesz więcej informacji. Prowadzę konsultacje indywidualne i mentoring marketingowy