Audyt marketingowy

Audyt marketingowy to kompleksowa analiza strategii, działań, narzędzi, kanałów komunikacji w firmie

Dla kogo audyt marketingowy?

Audyt marketingu jest dla osób, które:

  • potrzebują zewnętrznego spojrzenia na prowadzone działania marketingowe,
  • chcą poznać nowe kierunki działań i możliwości rozwoju,
  • mają określone cele biznesowe, ale obecne działania marketingowe nie mogą ich zrealizować,
  • robią dużo w swoim marketingu, ale nie mają zadowalających wyników,
  • nie potrafią wyznaczyć jasnego kierunku w marketingu i komunikacji.

Audyt działań marketingowych będzie dobrym rozwiązaniem, jeśli jesteś:

  • właścicielem firmy,
  • managerem lub specjalistą ds. marketingu
  • osobą zarządzającą (członkiem zarządu) i masz pytania do marketingu w firmie
  • specjalistą  sprzedaży, ale odpowiadasz również za marketing

Czy Audyt marketingu jest dla Ciebie?

Nie masz czasu

W codziennej gonitwie brakuje Ci czasu, by zatrzymać się na chwilę i poświęcić czas na weryfikację działań.

Chcesz poprawić wyniki

Prowadzisz dużo działań, ale nie widzisz wymiernych wyników.

Audyt agencji

Pracujesz z agencją marketingową i chcesz się dowiedzieć, czy praca przekłada się na efekty.

Działania w ramach audytu marketingowego

  • weryfikacja marketingu względem procesu sprzedaży,
  • przegląd i ocena działań realizowanych przez agencję marketingową, z którą współpracujesz,
  • monitoring skuteczności reklam Google Ads, Facebook Ads, produkt placent (CENEO, Allegro i inne porównywarki cenowe),
  • ewaluacja działań SEO,
  • audyt działań reklamowych,
  • przegląd działań w ramach afiliacji (np. TradeTracker, Optimise, Trade Doubler),
  • ocena prowadzonych kampanii reklamowych,
  • audyt strony internetowej pod kątem celów marketingowych,
  • przegląd social mediów,
  • przegląd komunikacji zewnętrznej względem celów marketingowych,
  • audyt marki

Z czego składa się audyt marketingowy?

  • rozmowa wstępna ustalająca cel i zakres audytu, mówisz o swoich problemach i określasz co ma Ci dać na koniec audyt marketingowy,
  • rozmowa audytująca,
  • moja praca analityczna,
  • podsumowanie w postaci raportu w pdf,
  • rozmowa kończąca,
  • sam audyt marketingowy trwa od 1 do 4 tygodni. 

Efekt audytu marketingowego

Po audycie otrzymasz:

  • zrozumiesz jakich elementów zabrakło w marketingu, by mieć taką sprzedaż, jaka chcesz.
  • unikniesz niepotrzebnych błędów, bo dostaniesz gotowe podsumowanie dotychczasowych działań.
  • wskażę obszary do poprawy w dotychczasowym marketingu i zaproponuję rozwiązania.
  • podpowiem Ci nowe sposoby na osiągnięcie Twoich celów biznesowych przez marketing.
  • po jakimś czasie możemy kontynuować współpracę w ramach mentoringu lub konsultacji marketingowych.

O mnie

Jestem dr Kasia Piotrowska i od 12 lat wspieram firmy w rozwoju marketingu i biznesu. Na co dzień pracuje na poziomie strategii, taktyki i operacji marketingu małych i średnich firm.

Mam doświadczenie pracy w działach marketingu w takich branżach jak nowe technologie, e-commerce, produkcja. Oprócz tego współpracuję z przedsiębiorcami z branży kreatywnej. W ramach budowania strategii marki własnej współpracowałam z psychologami, dietetykami, lekarzami, stomatologami, prawnikami czy radcami prawnymi. Zanim wyślesz zapytanie o audyt, zapraszam Cię do zapoznania się z zakładką o mnie, gdzie znajdziesz więcej informacji. Prowadzę konsultacje indywidualne i mentoring marketingowy