Konsultacje marketingowe

Jestem dr Kasia Piotrowska i prowadzę konsultacje marketingowe.

Dlaczego konsultacje marketingowe?

Konsultacje to czas indywidualnej pracy 1:1. Podczas konsultacji jestem skupiona w 100% na Twoim marketingu. Przychodzisz z problemem lub celem, który chcesz osiągnąć w perspektywie tygodni lub miesięcy. Na konsultacji określimy problem oraz rozbijemy go na mniejsze części. Do Ciebie należy decyzja, nad czym chcesz pracować.

Podczas konsultacji marketingowej przeprowadzam Cię przez proces na poziomie strategii. Pracuję z firmami, które działają na rynku od dłuższego czasu, jak i z markami rozpoczynającymi swoją podróż w biznesie. Wierzę, że miarą profesjonalizmu jest sukces.

  • W trakcie konsultacji marketingowych wykorzystuję swoją wiedzę, doświadczenie, analityczne podejście po to by, dzielić się wiedzą i wspierać Cię w realizacji Twoich założeń biznesowych. Konsultacje 1:1 dają konkretne odpowiedzi na problemy bez konieczności inwestowania w naukę, kursy, szkolenia.

90 min

konsultacja

1:1

spotkanie

100%

zadowolenia

Co zyskasz dzięki konsultacjom marketingowym

Rozwiązanie problemu

Przychodzisz z problemem. Wspólnie rozbijamy zagadnienie na mniejsze części. Następnie nazywamy etapy, które doprowadzą do rozwiązania.

Usuwanie błędów

Jedną z części konsultacji jest wyłapywanie błędów, które hamują Twój potencjał i rozwój. Świadomość jest pierwszym krokiem do zmian.

Spokój

Po spotkaniu poczujesz spokój. W końcu znajdziesz odpowiedzi na pytania oraz poukładasz swój marketing.

Jak wygląda konsultacja marketingowa

  • Czas trwania to 60 min - 90 min.
  • Przed sesją otrzymujesz dokument z pytaniami, który ma Cie przygotować do spotkania, a mi dostarczyć wiedzę na temat Twojej organizacji.
  • Konsultacje marketingowe zaczynamy od określenia celu spotkania.
  • Podczas konsultacji opieram się na wiedzy, doświadczeniu biznesowym oraz firm, z którymi do tej pory współpracowałam.
  • Sesja odbywa się w Warszawie lub online za pomocą Google Meet.
  • Po spotkaniu otrzymasz dokument z podsumowaniem oraz z planem działania na przyszłość.

Przykładowe tematy na konsultacje marketingowe dla firm

Zarządzanie marketingiem

  • Analiza realizacji kampanii marketingowych na poziomie komunikacji, budżetu, kanałów dotarcia, celów sprzedaży
  • Ocena zarządzanie projektami marketingowymi
  • Audyt efektów współpracy z agencjami, freelancerami i podwykonawcami
  • Planowanie przyszłych działań marketingowych

Dla działalności stacjonarnych

  • Twój biznes działa stacjonarnie i nie wiesz, jak zacząć prowadzić działania w internecie.
  • Potrzebujesz więcej klientów w sklepie stacjonarnym.
  • Masz problem z wypełnieniem kalendarza klientami.
  • Chcesz zacząć myśleć o swoim biznesie w dłuższej perspektywie niż nadchodzące dni i tygodnie.

Dla e-commerce

  • Twój sklep internetowy nie sprzedaje.
  • Prowadzisz działania w internecie, ale widzisz, że nie są one tak skuteczne jak u Twojej konkurencji.
  • Chcesz zweryfikować plan marketingowy na najbliższy czas.
  • Płacisz za reklamy, ale one nie działają.
  • Chcesz zacząć prowadzić płatne reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć.
  • Kompleksowy audyt marketingowy dla e-commerce

Dla początkujących

  • Potrzebujesz więcej klientów w sklepie stacjonarnym.
  • Prowadzisz działania w internecie, ale widzisz, że nie są one tak skuteczne jak u Twojej konkurencji.
  • Chcesz zacząć myśleć o swoim biznesie w dłuższej perspektywie niż nadchodzące dni i tygodnie.

5 kroków do konsultacji marketingowych

1

Zgłoszenie

Wysyłasz zgłoszenie na kasia@kpiotrowska.pl i wybierasz termin na konsultacje

2

Potwierdzenie rezerwacji

Momentem potwierdzenia rezerwacji jest opłacenie faktury.

3

Przygotowanie do konsultacji

W następnym kroku wysyłam Ci formularz, który pozwoli dwóm stronom przygotować się do spotkania.

4

Omówienie programu konsultacji

W trakcie konsultacji przeprowadzam Cię przez proces, by osiągnąć cel.

5

Podsumowanie konsultacji

Po konsultacji otrzymujesz podsumowanie spotkania oraz wskazówki na przyszłość.

Z kim pracuję

Podczas konsultacji marketingowych pracuje z przedsiębiorcami, jak i osobami które dopiero myślą o rozpoczęciu swojego biznesu. Takie osoby mają szereg pytań o rozpoczęcie działań związanych z marketingiem.

Osoby, które zgłaszają się na konsultacje marketingowe łączy chęć poszukiwania odpowiedzi na problemy dotyczące marketingu, reklamy, całej komunikacji, jak i sprzedaży. Podczas konsultacji marketingowych dla firm krok po kroku rozbijamy problem na mniejsze części i szukamy rozwiązania dopasowanego do biznesu.

Bardzo cenię swój czas i klienta. Współpracuję z osobami, którym mogę realnie pomóc. Jeśli nie będę mogła pomóc Ci w biznesie, to dostaniesz ode mnie taką informację oraz sugestię, do kogo możesz się zwrócić, by uzyskać wsparcie.

O mnie

Jestem dr Kasia Piotrowska i od 12 lat wspieram firmy w rozwoju marketingu i biznesu. Łącze wartościowe produkty i usługi z osobami, które ich potrzebują.

Mam doświadczenie pracy w działach marketingu w takich branżach jak nowe technologie, e-commerce, produkcja. Oprócz tego współpracuję z przedsiębiorcami z branży kreatywnej. W ramach budowania strategii marki własnej współpracowałam z psychologami, dietetykami, lekarzami, stomatologami, prawnikami czy radcami prawnymi. Zanim wyślesz zapytanie o konsultacje, zapraszam Cię do zapoznania się z zakładką o mnie, gdzie znajdziesz więcej informacji.

Opinie google

Opinie moich klientów

Sylwia Możdżonek

projektmigawka.com

Rozmowa z Kasią to czysta przyjemność - wyniosłam z niej wiele cennych informacji, podanych w bardzo przystępny sposób :) Zdecydowanie polecam konsultacje z Kasią.

Emila Kovalenko

kovalenko.com.pl

Korzystam z usług Kasi Piotrowskiej już dłuższy czas. Ogarniają za mnie rzeczy, o których nie mam różowego pojęcia, tłumaczą łopatologicznie co i dlaczego robią, działają szybko i skutecznie. POLECAM!

Anna Skubiszyńska

skubiszynska.pl

Polecam współprace z Kasią Piotrowską. Od samego początku jest nastawiona na generowanie zapytań i klientów.

Aleksandra Görlich

strefa-analityki.pl

Kasia zna sposób działania internetowego i reklamowego ekosystemu jak własną kieszeń. Jest świetną specjalistką, która słucha i dostosowuje działania do potrzeb klientów. Jest dokładna i można polegać na jej doświadczeniu, precyzji oraz umówionych terminach.