Konsultacje marketingowe

Jestem dr Kasia Piotrowska i prowadzę konsultacje marketingowe.

Dlaczego konsultacje marketingowe?

Konsultacje to czas indywidualnej pracy 1:1. Podczas konsultacji jestem skupiona w 100% na Twoim marketingu. Przychodzisz z problemem lub celem, który chcesz osiągnąć w perspektywie tygodni lub miesięcy. Na konsultacji określimy problem oraz rozbijemy go na mniejsze części. Do Ciebie należy decyzja, nad czym chcesz pracować.

Podczas konsultacji marketingowej przeprowadzam Cie przez proces na poziomie strategii. Pracuje z firmami, które działają na rynku od dłuższego czasu, jak i z markami rozpoczynającymi swoją podróż w biznesie. Wierzę, że miarą profesjonalizmu jest sukces.

  • W trakcie konsultacji marketingowych wykorzystuję swoją wiedzę, doświadczenie, analityczne podejście po to by, dzielić się wiedzą i wspierać Cię w realizacji Twoich założeń biznesowych.

90 min

konsultacja

1:1

spotkanie

100%

zadowolenia

Cele konsultacji

Określamy problem

Na konsultacji przychodzisz z problem. Często jest to duże zagadnienie, dlatego rozbijamy go na mniejsze części, z którymi będziesz mógł się uporać. Dzięki konsultacjom marketingowym oszczędzisz czas.

Eliminujemy błędy

Jedną z części konsultacji jest wyłapywanie błędów, które hamują Twój potencjał i rozwój. Świadomość jest pierwszym krokiem do zmian.

Zwiększamy energie

Każdy biznes ma swój potencjał, który wynika z wiedzy, doświadczenia ludzi, którzy go Tworzą. Podczas spotkania aktywujemy energię, która została uśpiona przez rutynę, niepowodzenia lub niewłaściwie obrany cel.

Jak wygląda konsultacja marketingowa

  • Czas trwania to 60 min - 90 min.
  • Przed sesją otrzymujesz dokument z pytaniami, który ma Cie przygotować do spotkania, a mi dostarczyć wiedzę na temat Twojej organizacji.
  • Konsultacje marketingowe zaczynamy od określeniu celu lub celów spotkania.
  • Podczas spotkania opieram się na wiedzy, doświadczeniu biznesowym oraz firm, z którymi do tej pory współpracowałam.
  • Sesja odbywa się w Warszawie lub online za pomocą Google Meet.
  • Po spotkaniu otrzymasz dokument z podsumowaniem oraz z planem działania na przyszłość.

Przykładowe tematy na konsultacje marketingowe

Dla początkujących

  • Nie wiem, od czego zacząć prowadzić marketing mojej firmy.
  • Zaczęłam działalność, ale mój marketing to chaos.
  • Prowadzisz biznes od kilku tygodni, ale nie masz klientów?
  • Zakładasz biznes i nie wiesz, od jakich kanałów komunikacji zacząć?

Dla działalności stacjonarnych

  • Twój biznes działa stacjonarnie i nie wiesz, jak zacząć prowadzić działania w internecie
  • Potrzebujesz więcej klientów w sklepie stacjonarnym?
  • Masz problem z wypełnieniem kalendarza klientami.
  • Chcesz zacząć myśleć o swoim biznesie w dłuższej perspektywie niż nadchodzące dni i tygodnie.

Dla e-commerce

  • Twój sklep internetowy nie sprzedaje.
  • Prowadzisz działania w internecie, ale widzisz, że nie są one tak skuteczne jak u Twojej konkurencji.
  • Chcesz zweryfikować plan marketingowy na najbliższy czas.
  • Płacisz za reklamy, ale one nie działają.
  • Chcesz zacząć prowadzić płatne reklamy, ale nie wiesz od czego zacząć.

Start up i new business

  • Myślisz nad powołaniem do życia nowego produktu lub usługi, ale nie wiesz, czy ludzie to kupią.
  • Masz pomysł na produkt lub usługę, ale nie wiesz, jakie kanały komunikacji wybrać.
  • Potrzebujesz zwalidować świetny produkt lub usługę przez rynek.

5 kroków do konsultacji marketingowych

1

Zgłoszenie

Wysyłasz zgłoszenie i wybierasz dostępny termin na konsultacje

2

Potwierdzenie rezerwacji

Momentem potwierdzenia rezerwacji jest opłacenie faktury.

3

Przygotowanie do konsultacji

W następnym kroku wysyłam Ci formularz, który pozwoli dwóm stronom przygotować się do spotkania. Głównym celem tego etapu jest określenie problemu i celów konsultacji.

4

Omówienie programu konsultacji

W trakcie konsultacji przeprowadzam Cię przez proces, by osiągnąć cel.

5

Podsumowanie konsultacji

Po konsultacji otrzymujesz podsumowanie spotkania oraz wskazówki na przyszłość.

Opinie google

Opinie moich klientów

Sylwia Możdżonek

projektmigawka.com

Rozmowa z Kasią to czysta przyjemność - wyniosłam z niej wiele cennych informacji, podanych w bardzo przystępny sposób :) Zdecydowanie polecam konsultacje z Kasią.

Emila Kovalenko

kovalenko.com.pl

Korzystam z usług Kasi Piotrowskiej już dłuższy czas. Ogarniają za mnie rzeczy, o których nie mam różowego pojęcia, tłumaczą łopatologicznie co i dlaczego robią, działają szybko i skutecznie. POLECAM!

Anna Skubiszyńska

skubiszynska.pl

Polecam współprace z Kasią Piotrowską. Od samego początku jest nastawiona na generowanie zapytań i klientów.

Aleksandra Görlich

strefa-analityki.pl

Kasia zna sposób działania internetowego i reklamowego ekosystemu jak własną kieszeń. Jest świetną specjalistką, która słucha i dostosowuje działania do potrzeb klientów. Jest dokładna i można polegać na jej doświadczeniu, precyzji oraz umówionych terminach.